nedjelja, 16. kolovoza 2015.

Čestitka

 Ovih dana imam narudžbe čestitki za iduču godinu namijenjene za pričest i krizmu..
Pošto su osobe iz Njemačke, ljetuju tu u Hr, naručile su unaprijed da ponesu jer neće moči doči u toku godine po čestitke..
Sretna sam veoma zbog narudžbi a sve če biti i uradženo tokom ovih dana..

Za pričest
veličine je 13× 18.5 cm

 i naravno  tehnika quilling ..

Sve vas pozdravlja i voli
Klaudiya

Broj komentara: 5:

  1. Baš mi je drago da imaš puno posla. Oveakarta ti je prekrasna i boja se mi sviđa .

    OdgovoriIzbriši
  2. super da imaš naruđbe! meni nitko ne naručuje...
    baš mi je drago zbog tebe
    čestitka ti je predivna kao i uvijek.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš je lepa čestitka! Drago mi je da imaš posla :-) Veliki pozdrav Ivana

    OdgovoriIzbriši
  4. Sjajno izgleda! Supeš što stižu narudžbine!
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...