subota, 2. siječnja 2016.

Cards

Nova godina je počela, ja danas imala i terapije za ramena,
dosta me ramena bole, odnosno živci između lopatica kao da su se  upalili i sve mi ide prema uhu te prema prednjem dijelu, trpim to več par mjeseci i napokon da sam odlučila nešto dobro za sebe...

Budemo vidjeli nakon par terapija da li če mi to sve pomoći, nadam se da hoče.

Uglavnom uradila sam danas i dvije čestitke-rođendanske,
 prva je inicijal  V
veličine 16×20 cm


 i druga , jedan cvjetić i sve naravno u quilling tehnici
12.5 × 18 cm

Svima želim uspješnu i sretnu i kreativnu Novu Godinu!!

Klaudiya

3 komentara:

  1. Ajme baš mi je žao da te to toliko boli, meni su tetive upaljene u desnoj ruci a moj muž kaže da je to onaj karpalni tunel :D i da bi trebala odmarat ruku a ja imam za ribat i selit stvari strahota...
    Kaj se tiće terapija samo duraj što duže i traži ako te i prestane još traži da se ne vrati brzo...
    Čestitke su prekrasne ova sa inicijalom presuper ;)
    ♥Pozdrav Valentina♥

    OdgovoriIzbriši
  2. jao znam kako ti je !
    s tim živcima imam i ja problema al ja sam tak bedasta da ne idem doktorima a trebala bi da to rješim.
    čestitke su fenomenalne!
    Bad Kitty's Craftroom
    >^.^<

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Klaudija, želim ti da bolovi što pre prestaju! Opet si napravile dvije ljepotice u quiling tehnici. Baš volim tvoje predivne radove. :-)

    OdgovoriIzbriši

Radujem se i veselim vašim komentarima!
Svaki vaš komentar mi je poticaj da se usavršavam i radim bolje!
Hvala Vam svima od srca!

Quillling cards

                                               -za krizmu                                                      - -za vjenčanje              ...